2013年9月7日 星期六

2011 March 3 Day 3 part 1 龜島遊@ Koh Samui 蘇梅島 (發表於20110310)

經過2天的休息, 今日要出去完全感受蘇梅的陽光與海灘。
蘇梅常玩的外島遊有兩個,第一係龜島Koh Tao及南幽島Koh Nangyuan(分快艇、大船及隻體船團),第二係安通國家公園Antong National Park(分快艇及大船團),兩個團各有等色。我哋就選擇比較舒適及多人玩的龜島及南幽島雙體船團,每人不包接送1,500B,貴咗少少。
由於我哋間酒店很近碼頭,所以我哋可以先係酒店享受sunbath早餐,然後快步7:40到碼頭報到,每人取登島coupon、汽水卷(雙體船用,每人兩小杯)、label、手帶及浮潛用品(記得要好好保管,如果唔係要承惠1,000B)。
呢間公司有兩隻雙體船,我哋搭細的一架,有兩層,大的一架有三層。他們在碼頭提供早餐,牛角包及啡或茶。約8時15分開船出發,船程約個半小時到達南幽島,途中一段時間完全望唔到陸地,如果天氣唔好記得食暈浪丸。感恩玩的當日好好天氣,但為安全著想去程都有食一粒。呢間公司全程有個攝影師拍照,他會穿全套裝用水底相機幫d團友拍照,都很pro及d相都影得幾靚。
船倉內有冷氣及電視播電影,亦有室外位可以吹海風
以下相片是用防水袋影的,所以有時有黑邊,敬請見諒。到步後要轉船前往龜島浮潛點,初時以為係細船(舢舨),但原來係一隻大船,有兩層。下層有水提供飲用及沖身,亦有枱、椅、洗手間及救生衣,上層有好多張沙灘椅。船駛咗大約20分鐘到達一個內彎泊船,簡單briefing後就可以落水,有約個半鐘玩。原來龜島是不可以餵魚,我仲買咗一大條面包
就係坐呢隻船往龜島
由船向浮潛點拍的,落水位置約5米深。
可能因為流水關係,當日水不太清。
水中珊瑚不算很多,而且有好多死咗

大的珊瑚較靚,但魚不多及不集中。
見到圖中有咩生物呢?位於相的下方有大海蔘一條。
玩完後就到南幽島午餐及玩下半場。


沒有留言:

張貼留言