2013年9月7日 星期六

2011年2月21日之釣行 (發表於20110222)

日期:221()
天氣:3-4級風,多雲
地點:西水一帶
釣手:豪哥、老豆、大俠、小弟
艇家:山歌仔
魚獲:lo lo x 13(斤幾至13)、青斑x1(斤半)、或仔x1020(幾兩)、釘釘x2,估計共約1擔上下(可能要減d)

近期好忙,真係好想有得放鬆下,3月頭去旅行,當然非常期待,可以陽光與海灘,當然仲有2個人唔需要理工作之事,可以盡情hea。但除此之外,釣魚亦係我的重要解壓方法,可以與大自然親近,又可以傾下計,有魚釣時刺激非常,但會引致另一個問題,就係中毒。

都唔記得今次係幾時約艇,但期實已有超過2個半月沒有釣魚,一來是忙,二來又冇假,三來Polo又唔得閒,但期實仲有一個原因,就係怕凍。

早一個星期天氣預報都好天,仲要算暖,但今日天陰,但感恩唔大風,上午只有一場小雨,車船時都凍,但因有準備,所以還可以。
車船時隨影一
隨影二
隨影三,今日唔算好大浪

今日目標魚(白立)釣唔到,知道原來要去好遠先有得釣。今日全日大部份時間都好疏口,水都幾凍,連或仔同石釘都好少,下午時間平均全船三個字先上一條。上網睇d魚友上澳頭爆釣花或,一隻船有60-70(或及立)。但唔好睇今日d魚數量少,但其實今早有黃金一小時,釣14條魚有成擔重,有部份仲要放係冰箱至得。
生倉滿溢

終於要講戲肉,今早一路車船,發現d水真係好差,又黃又濁,到咗桂山先好轉。去到釣點都冇魚食餌,仲要落小雨(只有一場)。釣咗一段時間後,山歌仔轉位,去到初時我仲想釣波子壓底,但山歌仔叫我轉釣鈎頭,令我有一次難忘之旅,亦連破我釣鈎頭的記錄。山歌仔都係釣到最多,而且多得他及老豆提點、豪哥借出工具才可以有此經驗。今日有四口鱸魚食我魚餌,第一口唔夠經驗,而且用左手拿絲,又估唔鱸魚食餌如此強勁,仲要沒有大手揪魚,結果收咗幾手就甩咗。

好快手換隻蝦放落水,換回右手,一到底收一手絲,就feel到隻蝦跳,跟住條魚食餌,食餌強勁,而且魚非常好力,由於我用12號主(唔知幾多號腳,係用豪哥的),都可以上到水,我估條魚有6-8斤。

接住再落蝦,過咗唔係好耐,就有魚食餌,同第一條一樣,都係一樣好大口食餌,而且今次條魚仲好力,走水時燒晒手,仲令我見紅(宜家仲疼)。第二條同第一條差唔多大。

由於見紅,所以即刻取指套用,之前冇用到仲要冇用膠布。但原來發現d平價指套唔好用,釣完第三條魚就報銷了。第三條係最好力的一條,條魚非常好力,走水強勁,段段有力,放都放唔切,上咗水面三次,到第三次才上到魚,但反而條魚size係細d,約4-5斤。釣魚三條之後即刻手震,仲要被山歌仔發現。

黃金一小時好快過去,一小時內上咗13條鱸魚及一條青斑,最利害時有3位同時食餌,因條絲重疊,仲要同山歌仔現換絲,全艇斷一口,甩咗2-3口,我見到另一隻艇同時4個人食餌,上3條斷一條,連我老豆都話釣回頭鱸少見。


全船魚獲
青斑仔

今次又令我多咗小小經驗,好開心要感恩。晚上食魚食到非常飽。

沒有留言:

張貼留言