2013年9月7日 星期六

2011年10月24日釣魚之行 (發表於20111025)

日期:20111024()
地點:青山灣一帶
天氣:全日炎熱,23級風
艇家:山歌仔
釣手:老豆、Polo及小弟
 
去完台灣6625自駕之旅,有一天時間休息回一回氣。今次出發釣魚前只睡了約5個小時,下午及回程時都好眼瞓。
 
由於釣手不足及收風外海不多黃腳食餌,所以今次只釣內海。用山歌仔的話,今日貴精不貴多。
 
上午魚獲不多,只有2條牙點及13斤及2條斤頭青斑,其餘只有少量雜魚及引咗一隻魷仔上來。天文台又放流料,如果冇帶超,全日晒到眼都開唔到。
 
下午係今日重頭氣,先由老豆起條青頭仔,跟住到我有魚食餌,條魚d力好勁,但由於經驗不足,同條魚頂得太行,結果收咗3手斷絲收場。我同山歌仔正做檢討及估計係大紅鮋之際,到Polo有大魚食餌,我老豆見狀,叫Polo過手,我就接過絲﹝其實有點唔好意思,哈哈其實應該由我老豆接手先對,但我就...﹞。接手後發覺條魚都唔算太力,可能由於絲粗,都唔使就條魚,但條魚都有幾下發頭力。當條魚上到水面時先知大野,但我同老豆配合唔到,老豆撈了幾次都不成功,條魚向船尾方向衝,於是我自己拿過撈機,一手帶住條魚,一手撈魚,感謝主都上到條魚,非常興奮。現在回想都有點驚,分分鐘條魚發力又再斷絲收場。 




條魚上水後有驚人發現,如來條魚個嘴有2個鈎,個鈎就係我斷的那個。條魚唔識死,返口食餌,結果就......。今次有大斑食,回家後過磅不夠5斤。

影張靚相留念
轉位後又到Polo又發威,阿山知道係大紅鮋,今次見Polo應該應付到,就由他自行收絲,我就取撈機準備,見魚就撈上來。絛魚過磅後有3斤,起初以為條魚係放生魚,但回家後條魚轉紅,所以老豆話應該係海魚。之後Polo仲鈎番我老豆個斷咗個舵上來,真勁。

去到後一個位到我發力,捉係蝦時有條青頭仔自投羅網,之後仲上多條針墨仔收工。
 
今日總魚獲:青珪6條﹝磅頭至約5斤﹞,牙點2條﹝磅頭至斤多﹞,紅鮋一條﹝3斤﹞,或仔及釘釘少許,仲有針墨一隻,水筒仔一隻及大老虎一條,共約17-18斤。 
 

沒有留言:

張貼留言