2013年9月7日 星期六

2011 March 4 Day 4 自駕遊@ Koh Samui 蘇梅島 (發表於20110311)

昨晚已經由Mr. Wanchai協助下book咗車自駕遊。由於唔想太辛苦,約咗10點鐘取車,租咗Toyota Vios包全保,因個人問題發生意外墊底費5,000B。

一樣先到餐廳享受早餐,食得比昨日多。租車公司遲咗15分鐘先到。

人車合照,拍於Fisherman's Village 一間resort外泊車處。
今日我哋向東行,順時針方向環繞蘇梅島一周。第一站,Fisherman Village。但其實呢到見唔到Fisherman,只見到很多商店及食店。

Fisherman's Village入口

碼頭,好似full-moon party係呢到出發

其中一間食店,所有向海的食店個view都好正

之後我哋開車向機場方向,途經大佛,我哋唔會入。之後打算去著名食店"Dining on the Rocks"參觀,呢間食店位於5星級酒店"Six Senses"內,但由於只做晚市,冇得參觀。酒店個職員介我們到"Dining on the Hill",但我哋budget有限所以走人。

想知間酒店多d資料,請看他們的網址
http://www.sixsenses.com/SixSensesSamui/

離開後我們就向南駕駛前往Chaweng Beach,由於之前已行過,所以只作短站停留 及到supermarket補給飲品。

Chaweng 大街上的名店商場,冇人行。

只有名店

蘇梅自駕遊不太難,基本上有個方向概念,另一個按地圖帶路就可以。但地圖不詳細,好多地方都冇指示或唔夠清晰,如果過咗可以小心掉頭。蘇梅自駕遊我覺得最緊要小心電單車。
過咗Chaweng beach往Lami Beach途中會經過一個view point,能看到一望無際的海景及Chaweng beach景色。

可以行低小小看風景

遠望Chaweng Beach等沙灘

短站停留後就去"The Cliff"餐廳,間餐廳同個名好襯,位於cliff之上,個view無得頂,我哋逗留咗近2小時,原本只打算只飲杯野,但最後order多2 個小食當lunch。

menu of "The Cliff"

望海景

望住個好靚的沙灘


free appetizers, very good

地中海沙律,正

焗肉丸,正

mixed fresh fruit shake, good

iced-chocolate shake, good

"The cliff"唔單止view正,食物質素都好好,注意外出的枱不多,只有好似6張,一定要坐外面。吹住海風,望住個海,very relax。今餐672B,不算貴。

食完晏就落Lami Beach,點知行錯路,沒有駕入大街,但感恩錯有錯著我哋去咗Tesco Lotus大型超市買手信。之後返轉頭入Lami大街,就離開去另一景點:阿公阿婆石,係咩,去相。

阿公石

阿婆石

去呢到泊車可以泊大路旁行入去,大約行10 分鐘。千其唔好泊大路外寫住的停車場,一來要20B,二來行小路入去較難行。或者按大路牌駕入泊小店旁的停車場,都係20B。

睇完石頭我就打算睇日落及食晚飯,於是向西行駕,但找唔到合適餐廳,所以到Nathon馬路邊停下等日落,但忽然落大雨,但感恩仍有日落睇。

好大雨,落咗約20分鐘

無敵日落景,但有雲

靚嗎?

睇完日落打算入立通市唱錢,但所有銀行已關門,唯有到其他地方唱。

接著駕車前往Big C shopping,Big C係有2層的商場,感恩有錢唱3.81,比之前低。我哋係Big C food court晚飯及shopping。之後打算到酒店最近的油站入油,點知收咗(10點未夠)

沒有留言:

張貼留言