2013年9月7日 星期六

2012年7月27日釣魚之行 雨點不停 (發表於20120728)

日期:2012727(),六月初九
地點:青山灣一帶

天氣:全日天陰落雨,2級風

艇家:山歌仔

釣手:小弟及2個好友


原本唔洗隔兩個月先有魚釣,但6月想出夜水一係天氣唔好、一係沒腳,唯有等埋D FRIEND放假先出。點之星期一打大風,星期二係釣期,與根叔商量後取消(唔取消都唔得啦,星期二都8)。打算改星期五,點之冇期。感恩看到BLOG友出山歌仔2號艇,所以先知靚仔山仲有得出,約好山仔可以照出發。


今日冇流,之前打大風水濁及落大雨水淡,預咗唔好景。但星期三釣友們收獲甚豐,即時多咗期望。不過今日冇出現大豐收,但已經算很好,全船都冇隻龜。


山仔一早就通知我沒蝦仔,要去青蟲頭買,感恩今日女釣手出場,否則我們會只釣大眼仔,可能全軍覆沒。山仔話隻船好慢,們由於今日冇浪滑水,所以全日車船都順利。但全日落雨(除咗上岸前45分鐘),好耐冇試過水戰,有些辛苦。


講返釣況,早上試釣大佬位冇動靜,轉咗好多排口都一樣,只有少量魚仔釣到。山仔不斷轉位,深水、淺水及寨邊位都冇。釣鉤頭的我連一下魚都冇。直至中午時轉去一個好少釣的位,先有好魚上到。Polo先來一條磅頭油斑,之後女釣友發功,上條斤頭青斑仔。之後Polo上條半斤裝芝麻,然後山仔起條油斑。跟住女釣手再發力,再上條斤頭青斑仔。到此為止,乘下龜龜的我點算,好在我都起返條青斑仔及花追(冇要放走咗)。以上6條斑20分鐘內全用蝦仔釣到,真少見。之後友靜下來。


下午返回屯門碼頭對開,打算上返條細倫,但冇。女釣手又發功,上條斤頭石蚌及小牙點,山仔及我都有小火點,其他仲少量雜魚。


今日女釣手最威,又走魚都要返幾條好嘢。


全日魚獲:青斑X3 (磅頭至斤頭)、油斑X2(磅頭)、芝麻X1(半斤)、火點牙點X3(4)、石蚌X1(斤頭)、釘仔、或仔、石九等共約6-7斤。








沒有留言:

張貼留言