2013年9月7日 星期六

2010年9月20日釣魚之行 (發表於20100921)

日期:920()
天氣:5-6級風、早上天晴及下午開始有雨及大雨,大生流
釣手:小弟、老豆
艇家:山歌仔
釣點:西水青山灣一帶
魚獲:斤頭青斑x2、牙點x8(6兩至一斤)、火點x7(6-8)、花滑x4(12兩至斤頭)、石或x1、牛秋x1、雙牙Bx2、釘釘雜魚幾條,共約13-14斤。

今次釣魚真係面對重重事件,先是釣手由3人增至5人,最後減至2人,接著打風,但感恩仍然有魚釣,而且早上6小時沒有雨,仲要上岸後先落大雨,雖然一樣濕了大半個人,但已經知道恩典無限。

出發前已經問艇家打風可否出艇,艇家話釣內灣冇問題,只要預咗落雨,那麼當然照出發。但今次個friend前一晚突然有事,小弟身負重任,要釣埋他的一份,雖然我不能如願,但最少幫他釣了一條斑仔,叫做有少少交代,重任最終當然由艇家做埋。

由於攝影師不在,要自己出手
出艇時間中有陽光
 仲要因空氣差,四周景色不清

今次知道個風向由東向西吹,所以爭取時間7點半落艇,第一個釣點又係艇家中魚,有大花或釣到,他個人連起3條,我哋全用大蝦作釣,但因未適應大風及水深關係,送咗2隻蝦比的魚,我見不對路所以轉用蝦仔,結果先起一條點點,之後中條有力的既魚,由於絲較幼,所以要同條魚玩了一陣,上水原來係花或一條,size唔錯。
花或,最大個條過斤

之後轉位,有d點點釣到,但全數由蝦仔釣到,艇家用鉤頭蝦仔,我就鉤背。我聽電話時,放絲落海,由於聽完後要放好電話(怕整濕),但突然個魚排被拖至地下,初時以為鈎石,但提起魚絲時發現有魚,仲要重重地的感覺,上水前怕走魚(上一次經驗),於是叫撈箕,原來是青斑仔一條,山歌仔仲話係咪同條魚通完電話。
好靘既斤頭青斑仔
上面牙點,下面火點
牙點
火點

今次個人收獲較上次好,有一條上咗一半既斤頭牙點走咗(我自己估計),只係今次好似唔識鈎大蝦,甩咗幾隻,又要再補課先得。
全部魚獲 

今次好開心,有魚釣,3個人傾下講下,吹吹海風(艇家話前一日冇風,汗流不停),點半後先開始落雨,感謝主。
已經約好下次出發,會有一位新手加入。

沒有留言:

張貼留言