2013年9月7日 星期六

2011 March 2 Day 2@ Koh Samui 蘇梅島 (發表於20110309)

今日主要行程係轉酒店,其次係行街及食飯

由於Nora Lakeview Hotel沒有包早餐(包早餐好貴 ),所以我哋就落街食.

蘇梅的消費都很貴(我認為),如果到麥記食個豬柳漢堡餐都要港幣約30.5(好似116B),我哋就邊行邊找. Chaweng 大街都很熱,當日沒有風及很晒,一定要做防晒,用太陽眼鏡,戴帽及最重要帶水.早上時間條街冇咩人,可能出咗沙灘或外島遊.


Chaweng Beach 其中一個拍照位, The Library Hotel, 係我哋酒店附近

我哋只想快些找一間入去食.我哋行咗一陣就入咗一間餐廳(附設bar),內裡連我們只有3枱客人 , 我吔叫咗2 個餐:

Hamburger (好 juicy) around 120B 另加一支可樂 (好似25B)


我大食d,叫咗american breakfast,有果汁,多士,炒蛋,fried potato, ham 及coffe. around 140B.好大份量,一定抵食過麥記

食完之後行咗一陣,去唱錢,最高係TMB bank 3.83,但我係香港百年唱有3.86.接住做d咩,就係返房收拾行李,轉酒店.

由於原本我哋估計今晚住的酒店附近冇野賣,所以寄存行李後就去入貨,同時要買多條短褲.

蘇梅係旅遊區,都預咗d物價會好貴.但真的超出我們想像.我買了一條可以遊水用短褲,他們每一間都開價650B(即hkd約170),我覺得只值幾十蚊港幣,我還價250B,每一間都唔肯,有d只可講到500B(非常過份) ,最後有一間300B(即hkd約80)成交.感恩我冇買貴到,之後係Big C 內的店舖賣350B.所以各位可以試試講價50%,當然最重要覺得值.

至於我另一半就買咗一條裙,但那一間店較好,可以超過半價成交,開價500B,230B成交

我哋買完後見有約40分鐘剩,打算食過快lunch,就去咗昨晚晚飯對面的一家小店食,但那一間店子上菜其慢(其實相比香港間間都慢好多,只係我們仍未適應當地的節奏,之後已習慣), 用咗超過30分鐘先可以上菜(簡單炒飯及炒麵),令我哋非常心急,因已約咗pick-up services.小店的食物很平,全餐都係195B

冬陰公, 一流

海鮮炒飯,都很好

Pad Thai with Pork (即泰式炒河),一流

食完後就返酒店最行李,我們結果遲咗15分鐘,接我們的小姐都有一點不耐煩,沖沖帶我們上車去酒店.她駕駛時又講電話又冇帶安全帶,領我有少許擔心

去酒店的距離也不近, 用咗大約25分鐘先到.到達後接我們的reception小姐非常有禮貌,先提供fresh welcome drink及有香矛味的凍毛巾, 正. 然後就用golf car送我們到房(我哋在香港訂房時已由pool acess room upgrade 至 pool villa).到步後比我們預計的更好,reception小姐話呢一門房是她的至愛,並簡單介紹房內設施.

有關房間的詳情請看上一篇網誌

settle後我哋就簡單參觀酒店及影相.因為我哋明天去one day tour冇要接送(Mr. Wanchai 話好近).所以就先探路,簡單問問酒店職員後就按地圖行,沿途發現有幾間食店,按摩店等.真的只需10-15分鐘就到,

到步後見好多人玩完落船. 如果唔係好趕就坐此船去龜島及南幽島啦,比快艇定好多.探完路後就由沙灘返酒店,路程近些但時間比行車路仲耐

返房休息休息後就出酒店外食dinner,途經酒店的art gallery作簡單參觀



我哋用咗大約10-15鐘行出大路行下,大路有local market, 街邊小店, local supermarket等

我入咗一間較大的餐廳,餐廳環境不錯, 有魚缸, bar枱及兩種setting的枱,我哋坐入面.餐廳老闆應該係西人及泰國人夫婦.

老闆娘很細心為我們點蚊香,餐廳分兩種餐牌:一本有一般泰菜, 西餐(蘇梅有大量外國人)及另一本係泰北菜(我們點完菜先知).第日想試但間舖休息(10多日後先開)

木瓜沙律.非常抵(30B)

炒雜菜(一般)及紅咖哩牛

pad Thai

此餐又係算很平,280B找數

食完後到local supermarket買啤酒,果汁等補給就回酒店休息


沒有留言:

張貼留言