2013年9月7日 星期六

2011年11月7日釣魚之行 (發表於20111108)

日期:2011117()
地點:青山灣一帶
天氣:早上天晴3級風,中午後起風4-5級,天陰
艇家:山歌仔
釣手:老豆、老豆個friendPolo
及小弟
時間過得很快,轉眼間又有得去釣魚。其實回想可以釣魚,真的有恩典。
 
昨晚天色已變,起風。但青山灣於大風下仍能作釣,如果好似老豆個friend原本出東水,就要取消。亦因為此,所以今次有4個釣手。
 
出門時天色很好,我仍想外出釣黃腳,但因釣魚証仍未到手,所以唯有按行程,釣青山灣。
 
今次天文台很準,早上很晒,中午過後起風,部份地方有落雨。
講返釣魚過程,早上第一個排口沒有魚食餌,但之後就鯊魚大咬,不斷有鯊魚食餌,送咗好多蝦、鉤及絲給牠們。
 
我改用波子壓底,中咗或仔之後,收魚時鯊魚都追魚,甚至追到飛水。

估唔到用蝦仔都照中鯊魚仔。
D牙很利,有幾條斷絲收場,又或者要剪絲
如是者幾寨艇都只有中鯊魚,而我轉用波子後有幾條或仔釣到。心想今日應該不樂觀,但終於由山歌仔改變釣局,起條3斤多青斑提升士氣。之後由我老豆起條接近size的青斑,到山歌仔再起條油斑仔。
 
當山歌仔起條青斑後,我就轉釣鉤頭。今次到我有魚食餌,條魚一食餌就向下走頭,由於上次付出的經驗,所以我立即起身收魚,知道條魚都有d斤兩,所以當問要唔要撈機時,我當然回應要啦。條魚中途都有幾下發出,要定下絲再收。上水又是接近size的青斑,yeah。
 
在轉位前由Polo起條舊水牙點,總算人人有魚分。
 
轉位後天氣開始轉變,起大風及天陰。但下午時間除山歌仔起及老豆起將條或仔外,就只有起鯊魚。直致最後釣點Polo又起返條青斑仔收工。
呢條大d,全日起碼有斤30鯊魚食餌。

全日魚獲:青斑X4 (磅頭至3斤半)、斤頭油斑一條、斤多牙點一條、半斤花或X1、或仔X 10幾、釘釘X1,總數不足十五斤




沒有留言:

張貼留言