2013年9月7日 星期六

2011 March 3 Day 3 part 2 南幽島遊@ Koh Samui 蘇梅島 (發表於20110310)

上午玩完浮潛後,就返回南幽島食飯。因為不會再上此船,落船時要取回所有物件。

南幽島要登島費100B(我哋個團包咗),島上不可帶膠樽,如果有帶要寄存在登記處。而且島上不可穿蛙鞋及不可餵魚。島上8成半是外國人,之後最多是韓國人及工作的泰國人,中國人不多,當天好似有3對。

島上有一間resort,遊客是不準進入的。

有很多木橋,小心有些位置有破損。



島上有一間餐廳,團包自助午餐。

食物質素一般,種類不多(預咗)。有白飯、炒菜、沙律、泰式沙律及生果等等,並有水提供,其他請自費,所以記得帶錢。
食完後就出發到島的viewpoint,導遊話15分鐘,但其實都不輕鬆(我要背負一大袋物品),先行沙灘再經過行一段木椅後要上百幾級樓梯,完全沒有平路,而且很窄。(記得著鞋)

可以租沙灘椅

由此入口上山

開始上樓梯,到達viewpoint前最後要爬石,要小心。所以只有我一個人爬上去影相,另一半在等候。

到達後一定認為辛苦都值得,Viewpoint上只有幾個位置(大石上)可以影相,要耐心等候。

美景當前,水清見底,讚嘆主的創造何其美麗。

南幽島由三個相連的小島組成,由兩條沙灘連接。左面的沙較粗及有碎珊瑚,但有很多魚,右面的沙較幼。

真佩服d外國人可以不穿上衣

個view真係靚到唔想走,但個太陽會趕你走。
享受完後就下山去玩水,以下是行返沙灘時影的,水清見底。



早前上網見d blog友話南幽島冇水沖身,所以就冇浮潛。只係行入水中,但已經喜出望外。有個外國人教我們用手指放入水引d魚過來,真的work。

因水淺關係,d魚多到不能相信。

而且有很多品種,有石剎(黑間魚)、泥鯭、雜衣、沙鑽..........................

我有麵包在身,所以都有偷偷地餵魚

呢張係餐廳旁影的,一放下麵包,幾大條魚搶食,通常都係石剎勝出。

後來發現島上有淡水,位於餐廳上去的廁所旁,有點後悔沒有落水。

南幽島有2個半小時活動時間(包括午餐),但當日遲咗半個鐘先有船。在船上攝影師努力sell相。但沒有我哋份,因為我哋一路都沒有停下來望鏡頭。

回程時間好似快d,落船後就返酒店沖涼,我仲係房內的池玩水。



晚餐又係出咗酒店外面,我哋發現越遠酒店就越平。

唔少得冬陰公,好味

泰式魚餅,好味

泰式香葉炒牛肉,好味

Pad Thai,一般

黃咖哩雜菜,好味,呢餐410B

又買支啤酒飲就回酒店休息。今日上山下海好疲倦了

上一篇:2011 March 3 Day 3 part 1 龜島遊@ Koh Samui 蘇梅島

沒有留言:

張貼留言