2013年9月7日 星期六

2012年10月8日釣魚之行 專釣斑的日子 (發表於20121009)

日期:2012108(),八月二十三
地點:青山灣一帶

天氣:23級風

艇家:木根叔

釣手:小弟、PoloS小姐及神秘先生


近期忙於準備旅行的事,沒有空間及金錢釣魚。原本今日可以同山歌仔釣多一次魚魚,但他有事,改為約佢老豆。


今日全日釣兩段時間,早上先由根叔呔3條魚開始(2花或1油斑)S小組都有一條牙點。轉位小弟上一條青斑(大魚獎得咗)Polo接力上又一條青斑。S小姐第一次學釣鈎頭,第一次落絲就中條青斑仔,真係無野講。跟住我上條油斑仔,又到S小組中魚,她話好大力,所以過去幫手,上魚入撈機一手包辦,又一條青斑。跟住小弟轉呔波子,打算呔立魚食,一落絲就中牙點仔,仲要根叔比根叔讚兩句,成個人飄飄然,所以之後冇魚食。


中午一大段時間冇魚食餌,有D人瞓咗。


下午根叔話流水OK,釣回早上位,釣咗唔知幾耐,Polo中魚,條魚好好力,我就取撈磯準備,眼見都上咗10手有多,都應該多條大魚。點知條魚發力還拖,走咗幾尺絲,停咗之後Polo拉緊魚絲,我同根叔見到都未出到聲,就應聲斷魚。呢種經驗我之前都試過,所以一見Polo的情況就知不妙。如果Polo上咗條魚,大魚獎就係佢。


隔咗一陣,大家希望條魚再返口,點知Polo又中魚,呢條上得好輕鬆,又上條青斑,我檢查吓個口,冇鈎確定唔係之前個條。之後全冇魚訊,只有鯊魚攪亂。


全日魚獲:青斑X5(斤頭至3)、斤頭油斑X2、斤頭花或X2、牙點仔X2(6)、仔幾條、鯊魚一條放生,都過15斤魚。
























PS唔知點解今年好少魚仔呔到

沒有留言:

張貼留言